Idegrundlag

Det vil vi (vision):
Vi ønsker at være i dialog med vores gæster. De skal frit kunne komme til personalet med ris og ros – og opleve, at de bliver taget alvorligt. Vores gæster skal glæde sig til deres frokost.
Vi vil påvirke vores gæster til at tage det sunde og klimavenlige valg – og derved minimere vores del af CO2-udledningen, samtidig med at vi bidrager til at gæsterne i kantinen kan få en sundere hverdag.
Vi vil levere målbare resultater indenfor områder som sundhed, miljø, bæredygtighed og økologi og CSR.

Det gør vi: (mission):
Vi serverer lækre, sunde og næringsrigtige måltider, tilberedt af sæsonens friske råvarer.
Vores medarbejdere er faglærte og smilende.
Vi arbejder målrettet med tiltag indenfor områder som som sundhed, miljø, bæredygtighed, økologi og CSR.

Det bygger vores forretning på (værdigrundlag):

  • Vi tager mad alvorligt, således at den ernæringsmæssigt lever op til Sundhedsstyrelsens anbefalinger for optimal energifordeling.
  • Vi serverer mad der er lavet fra bunden af faglærte dygtige og smilende medarbejdere, der tager håndværket alvorligt.
  • Vi tilstræber bæredygtighed i alle vores aktiviteter og arbejder systematisk med miljø og klimaledelse.
  • Vi stiller krav til leverandører om at overholde menneske- og arbejdsrettigheder.
    Vores leverandører skal have adfærdsregler for deres virksomhed.
  • Vi udvikler kontinuerligt nye produkter og tiltag inden for sundhedsfremme.
    Vi vil være med til at nedbringe risici for livsstilssygdomme.
  • Vi arbejder løbende for bedre medarbejderforhold og arbejdsmiljø internt i virksomheden igennem fokus på mangfoldighed, personligt nærvær og uddannelse.
  • Vi gør meget ud af at styrke vores kokkes viden og motivation gennem inspiration, og ved at kontrollere vores kvalitet og være opmærksomme på gæstens oplevelse.